Ofte stillede spørgsmål
Få svar på vores oftest stillede spørgsmål
Den dato vi skilter med på vores hjemmeside og på sociale medier er en overordnet forløbsperiode, som gælder for alle hold.
Da holdene begynder på forskellige dage, vil din réelle opstartsdato være anderledes end den dato vi skilter med.
Din opstartsdato er blot din første træningsdag efter den opstartsdato vi skilter med. Det vil altså sige: Hvis du er tilmeldt et mandag og onsdag forløb i perioden, så skal du starte mandagen efter den skiltede dato, hvilket vil være din første træningsdag. Er du derimod tilmeldt et tirsdag og torsdags forløb, er tirsdagen efter den skiltede dato, din opstartsdato.
Du har mulighed for at sætte dit medlemskab i bero, hvis du blot ønsker at hoppe over en enkelt eller to perioder, men gerne vil fortsætte som fast medlem efter. På den måde beholder du også din plads og tid, så du kan komme i gang med det samme, når din pause periode er ovre. Du kan maksimalt være i bero i 6 måneder.
Ønsker du at sætte dit medlemskab i bero, så tag kontakt til os på mail kontakt@fysiobootcamp.dk eller telefon 70 20 10 70.
Oftest skyldes dette, at der ligger en eller flere tilmeldinger og "spærre".
Hvis en kunde før dig har været inde og bestille et forløb, men ikke udfyldt betalings oplysningerne, så sker der desværre en teknisk fejl i vores ordrer system. Pladsen fremgår så pludselig som spærret, men er samtidigt stadig ledig da betalingen ikke er modtaget. Hvilket er grunden til at den grønne tilmeldingsknap stadig er synlig.
Sker dette er du velkommen til at ringe ind til os på 70 20 10 70, så kan vi frigive pladserne igen, så du kan komme til at bestille.
Ved tilmelding til abonnements ordningen / fast medlem har du accepteret følgende
Ved fast medlemskab:
Et medlemskab kan opsiges med 14 dags varsel til udgangen af indeværende bootcamp forløb. Opsigelsen kan ske via medlemslogin eller ved skriftlig henvendelse til Fysio Bootcamp Aps. Opsigelsen er gældende fra modtagelsesdatoen. Såfremt der opstår tvivl om, hvorvidt et medlemskab er opsagt, skal medlemmet kunne bevise, at der uomtvisteligt er sket en opsigelse.
Det betyder altså at du senest skal opsige dit medlemskab 14 dage inden afslutningen af dit igangværende bootcamp forløb, hvis du ikke ønsker at blive trukket for det kommende forløb.
Vær opmærksom på at vores officielle bootcamp opstartsdato altid er en søndag, og dermed skal opsigelsen senest være modtaget den pågældende søndag. Du kan opsige dit medlemskab med ét enkelt klik via dit medlemslogin på Fysio Bootcamps hjemmeside. Du logger ind med dit tilsendte brugernavn og adgangskode som du har fået ved tilmelding til forløbet. Alternativt kan du også opsige dit medlemskab ved at skrive en opsigelsesmail til kontakt@fysiobootcamp.dk senest 14 dage inden afslutningen på dit igangværende bootcamp forløb.
Det er ikke muligt at få refunderet et bootcamp forløb hos Fysio Bootcamp. Dette er gældende uanset hvad årsagen til dit behov eller ønske herom måtte være. Din tilmelding er ligeledes bindende til din tilmeldte periode og kan ikke rykkes til et senere forløb. Den eneste undtagelse vi har for at kunne rykke et forløb til senere på året, er hvis der er venteliste på dit tilmeldte hold.
Årsagen hertil er at Fysio Bootcamp har en udgift i forbindelse med din tilmelding til forløbet, og der er ingen sikkerhed for at din plads kan nå at blive udfyldt af en anden før forløbets opstart. Altså risikere Fysio Bootcamp et enormt tab.
Køb af deltagelse i bootcamp forløb kan sammenlignes med købet af billet til eksempelvis en festival, i og med disse ikke er refunderbare.
Sygeforsikringen "Danmark" dækker en del af dine deltagerudgifter til Fysio Bootcamp forløbet, såfremt du er berettiget hertil. For at kunne komme i betragtning og for at vi kan indberette dit forløb er det obligatorisk at have vores fysioterapeutiske opstartskonsultation. Beløbet afhænger af hvilket medlemskab, du har hos dem. Du er berettiget til tilskud når der er indikation for fysioterapeutisk behandling, altså når der foreligger skader, skavanker, funktionsnedsættelse eller smerte, som kan bedres gennem fysioterapeutisk behandling, dette vil blive vurderet af vores autoriserede fysioterapeut, og senerehen er det endelig Sygeforsikringens beslutning, om de vil give tilskud til holdtræningen.
Fysioterapeuten hjælper dig til at forstå netop dine problematikker og lægger en plan for, hvordan du kan opnå dine mål på den mest hensigtsmæssige måde.
Efter din konsultation sætter fysioterapeuten dig op til at modtage tilskud fra sygeforsikringen "Danmark" og der er således ikke noget som du skal gøre herfra. Indberetningerne til sygeforsikringen "Danmark" igangsættes umiddelbart efter forløbets sidste træning. Derfra kan der forventes op til 14 dages registreringstid, før dit tilskud vil være synligt på din sygeforsikringen "Danmark" profil. Hvornår du præcist får pengene udbetalt er en aftale mellem dig og sygeforsikringen og er altså ikke noget som Fysio Bootcamp har indflydelse på.
Tilskuddet du modtager afhænger af den gruppe, som du er tilmeldt hos sygeforsikring danmark, men vær opmærksom på deres tilskudsloft, hvis du er i tvivl anbefaler vi altid, at du kontakter Sygeforsikringen.
Din bootcamp er som udgangspunkt bundet til dine specifikke træningsdage og tider inden for den tilmeldte periode. Der er således ingen garanti for at du kan blive flyttet til et anden hold, hvis du efter tilmelding skulle ønske dette. I tilfælde hvor ledige pladser på dit ønskede hold er eksisterende, vil du ved kontakt til vores kundeservice på kontakt@fysiobootcamp.dk kunne undersøge muligheden for overflytning.
Du har under tilmelding meldt dig til et bestemt hold, men vi vil gerne gøre bootcampen så fleksibel som muligt. Så hvis du ønsker at skifte til en anden lokation på en given træningsdag, kan du altid spørge i vores Facebook-gruppe eller sende en mail til kontakt@fysiobootcamp.dk, så tjekker vi op på mulighederne og vender retur til dig. Hvis der er plads på holdet, vil du blive guidet i mødested og træningstidspunkter, og skulle holdet være fyldt hjælper vi gerne med alternative muligheder.
Ja, vi træner i al slags vejr. Vi aflyser kun træningen, hvis der er tale om decideret farligt vejr, eller hvis myndighederne anbefaler det i dit lokalområde. Du vil få direkte besked, hvis træningen aflyses og hold altid gerne øje på din facebookgruppe.
fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
Hvis du sidder fast med spørgsmål eller står over for udfordringer, som du ikke kan finde svar på, er vores kundeservice her for at give dig en hjælpende hånd.
Vi forstår, at der kan opstå situationer, hvor du har brug for personlig assistance eller oplysninger, som måske ikke er tilgængelige på vores hjemmeside.
Vores team sidder klar til at besvare dine spørgsmål, give vejledning og løse eventuelle problemer, du måtte støde på efter bedste evne.
Vi ønsker at gøre din oplevelse så nem og informativ som muligt, og derfor kan du kontakte os via formularen nedenfor eller give os et kald på telefon: 70 20 10 70.
Telefonen er åben mandag til torsdag i tidsrummet 12:30 – 14:30, men vi er klar på mailen alle ugens dage.
Skriv en besked
Telefon: 70 20 10 70 support@fysiocamp.com
Jeg sidder klar ved telefonen mandag – torsdag fra 12:30 til 14.30
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️